לקבלת הצעת מחיר משתלמתהשאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    כל מה שיש לדעת על סקר היסטורי

    אם קיבלתם דרישה לבצע סקר היסטורי בגין העובדה שהקרקע שהעסק שלכם, המפעל או אפילו ביתכם עומד עליה היא קרקע אשר חשודה בזיהום, חשוב מאוד שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ביצוע הסקר המדובר על מנת שתוצאות הסקר יהיו מדויקות ואמינות. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות את שירותיהן בביצוע סקר היסטורי לקרקע ועל כן, אין לבחור בכל חברה באשר היא, אלא יש לוודא מראש כי מדובר על חברה אמינה, מקצועית ומנוסה בתחום ביצוע הסקר המדובר.

    סקר היסטורי – במה מדובר?

    סקר היסטורי הוא השלב הראשון שיש לבצע כאשר ישנה קרקע כלשהי החשודה כקרקע מזוהמת. הסקר המדובר מהווה את אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך טיפול בקרקעות מזוהמות והמטרה שלו היא להבין איזה מוקדים בדיוק בקרקע מזוהמים, איזה מוקדים פעילים ואיזה מהם מוגדרים כמוקדים רדומים, איזה פעילות התקיימה באתר ואיזה זיהום צפוי בה בעתיד כתוצאה מאותה הפעילות. למעשה סקר היסטורי בוחן את כל המידע החשוב ביותר אשר מטרתו היא ליצור תוכנית פעולה שתאפשר לטפל בזיהום בקרקע בצורה מדויקת ואיכותית. הסקר יכלול סקירה גיאוגרפית באזור, מיפו של הקרקע כאשר המטרה היא להבדיל בין הסוגים השונים, איגוד וכן ניתוח של המתחם בהתאם לתמונות היסטוריות וכן תמונות אוויריות, איסוף מידע לגבי הרכב חומרים שבהם בוצע שימוש בעבר בקרקע המדוברת, איסוף מידע אודות דליפות שונות בנקודות שונות בקרקע או פוטנציאל לדליפות ועוד. בסופו של דבר, במידה והוכח כי מדובר על קרקע שיש סיכוי שהיא מזוהמת, יש צורך לקבוע כי תילקח דגימה מהקרקע שתאשש או תאמת את הדברים.

    מי מבצע את הסקר המדובר?

    בכדי לבצע סקר היסטורי בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות העוסקות בתחום התייעלות סביבתית ומציעות בין היתר ביצוע סקרים היסטוריים. טרם תבחרו בחברה הרלוונטית לכם לצורך ביצוע הסקר, בדקו היטב האם מדובר על חברה שביצעה לא מעט  סקרים מעין אלה בעבר באופן מקצועי ועל ידי אנשי מקצוע שיודעים כיצד לבצע את העבודה והאם יש על החברה המלצות רבות.

    לקבלת הצעת מחיר משתלמת

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      לקבלת הצעת מחיר משתלמת

      השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

        קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי