לקבלת הצעת מחיר משתלמתהשאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    מי מוסמך לקיים סקר קרקע?

    סקר קרקע הוא למעשה בדיקה של קרקע אשר חושדים שהיא מזוהמת. מדובר על בדיקה פיזית המתבצעת באמצעות קידוח בקרקע ולאחר מכן נטילת דגימה ממנה. את הדגימה שולחים למעבדה ייעודית אשר קובעת האם היא מזוהמת. במידה והתוצאות מעידות כי הדגימה מזוהמת, הרי שניתן להסיק כי הקרקע מזוהמת. לרוב מבצעים סקר קרקע לאחר שמבצעים סקר היסטורי וכן סקר של גז קרקע אשר מעידים כי ייתכן כי מדובר על קרקע מזוהמת. המטרה של הסקר המדובר הוא למעשה למפות את הקרקע ולקבוע איזה מזהמים בדיוק יש בה, מה הריכוז של אותם מזהמים והאם מדובר על קרקע שמסכנת את הציבור ובאיזה באופן בדיוק.

    סקר קרקע – מי צריך לבצע אותו?

    בעל קרקע או בעל עסק אשר נחשדים כי הקרקע שלהם או הקרקע שהעסק עומדת עליו מזוהמת, יתבקשו לבצע את הבדיקה המדוברת. כמובן שמה שקובע האם יש סיכוי כי מדובר על קרקע מזוהמת הוא סקר היסטורי אשר נערך. במידה והסקר ההיסטורי קובע כי מדובר על קרקע שעלולה להיות מזוהמת, הרי שיש צורך שבעלי הקרקע יבצעו סקר קרקע. לרוב טרם מבצעים את הבדיקות הנדרשות במסגרת סקר קרקע, יש לבצע סקר גזי קרקע אשר יכול לסייע באיתור מוקדי זיהום שונים בקרקע וכן לייעל את סקר הקרקע אשר מבצעים אחריו. כאמור, המטרה של סקר קרקע היא לקבוע האם אכן קיים זיהום בקרקע וכן להשוות את ריכוז המזהמים אשר נמצאו בקרקע, במידה ונמצאו לערכי הסף אשר מותרים למזהמים בקרקע. אם נמצא כי המזהמים שנמצאו מהווים סיכון לציבור, הרי שיש צורך לטפל בקרקע.

    מי מבצע סקר קרקע?

    מי שמבצע סקר קרקע הוא יועץ קרקע מקצועי ומנוסה בתחום. איש המקצוע המדובר הוא בעל הניסיון, הסמכות והידע המקצועי לבצע את הסקר המדובר. כמובן שחשוב מאוד לבחור אותו בקפידה וזאת בכדי שהבדיקה תתבצע כראוי ועל כן, חשוב מאוד לבדוק כמה דברים טרם בוחרים בו: האם הוא מוסמך לביצוע הבדיקה המדוברת, האם הוא מנוסה ומקצועי בתחום, האם הוא נבחר על ידי קהל לקוחות גדול לביצוע הבדיקה ויש לו ניסיון רחב היקף וכן האם מדובר על איש מקצוע מומלץ לצורך ביצוע הסקר המדובר.

    לקבלת הצעת מחיר משתלמת

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      לקבלת הצעת מחיר משתלמת

      השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

        קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי